in

Carrefour România schimbă regulile jocului: Preluarea Cora și închiderea magazinelor Urban

Carrefour România își redefinește strategia prin închiderea a patru dintre magazinele sale „Urban” din București.


Decizia, anunțată pe 22 martie, este parte dintr-un plan mai amplu care vizează o adaptare la nevoile fluctuante ale consumatorilor și explorarea de noi oportunități de piață.

Cele patru locații afectate de această decizie sunt Cora Urban Moșilor (Calea Moșilor 284), Cora Urban Ștefan cel Mare (Șoseaua Ștefan cel Mare 58), Cora Urban Rebreanu (str. Liviu Rebreanu 13) și Cora Urban Giurgiului (Șoseaua Giurgiului 127). Acest gest simbolizează nu doar o schimbare de paradigmă în cadrul strategiei companiei, ci și o reevaluare a conceptului de eficiență și proximitate în retailul urban.

Carrefour subliniază dorința de a se alinia dinamicii pieței, declarând: „Într-o piață dinamică precum cea a retailului, încercăm să ne adaptăm rapid nevoilor în continuă schimbare ale clienților noștri. […] Scopul nostru final este de a le oferi clienților o experiență optimă atunci când aleg să facă piața în Carrefour.”

Aceasta reflectă un angajament față de inovație și adaptabilitate, în timp ce păstrează angajamentul față de angajați, asigurându-le continuitatea în cadrul companiei.

Sfârșitul unei ere: închiderea aplicației Cora

Pe lângă închiderea fizică a magazinelor, Carrefour marchează și sfârșitul erei digitale Cora prin dezactivarea aplicației și a site-ului cora.ro începând cu 17 aprilie 2024. Toate conturile vor fi dezactivate, iar clienții sunt încurajați să se alăture platformei Carrefour.ro și să beneficieze de avantajele programului Act for Good.

Această mișcare simbolizează nu doar o rebranduire, ci și o integrare completă în ecosistemul Carrefour, marcând o nouă etapă în experiența de cumpărături a consumatorilor români.

Cora, parte a Louis Delhaize Group, a pătruns pe piața românească în 2003 și a devenit rapid un nume recunoscut în retailul autohton. Vânzarea sa la sfârșitul anului 2023, ca urmare a unei scăderi a profitului, și preluarea de către Carrefour nu semnifică doar o schimbare de proprietar, ci și o schimbare de viziune și strategie în cadrul pieței de retail din România.

Urmărește-ne și pe Google News

Rețele de socializare: Instagram, Facebook și Twitter

MENȚIUNE:

Informaţiile publicate de Vesteazilei.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ.

Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.