in

Denumirea companiei Digi RCS RDS va dispărea curând, luând un alt nume. Clienții vor fi afectați?

DIGI RCS RDS, un nume bine cunoscut în domeniul telecomunicațiilor din România, se pregătește pentru o schimbare majoră începând cu luna mai a acestui an.


Compania a anunțat că intenționează să-și modifice numele oficial în „DIGI România”, marcând o nouă etapă în evoluția sa pe piața locală și internațională. Acest pas reprezintă o simplificare a identității brandului, facilitând astfel recunoașterea și memorabilitatea acestuia în rândul clienților.

De-a lungul timpului, DIGI RCS RDS a devenit un sinonim al inovației și performanței în telecomunicații. Prin această nouă inițiativă, compania își propune să unifice și să consolideze prezența brandului sub o singură denumire, „Digi”, care este deja folosită și preferată de majoritatea abonaților săi.

Acest demers vine ca parte a unei strategii mai ample de promovare a unității și coerenței brandului în toate țările unde are operațiuni.

Consolidare Financiară și Poziționare Strategică

Anunțul schimbării de identitate coincide cu publicarea rezultatelor financiare impresionante pentru anul 2022. DIGI RCS RDS a înregistrat o cifră de afaceri de 4.8 miliarde de lei și un profit net de 1.3 miliarde de lei, consolidându-și astfel poziția ca al doilea mare jucător pe piața de telecomunicații din România.

Cu un total de 10.468 de angajați, compania demonstrează o stabilitate financiară remarcabilă, chiar și în fața unor datorii de 8.3 miliarde de lei.

Fuziunea din 2005 între Romanian Cable Systems (RCS) și Romania Data Systems (RDS) a fost un punct de cotitură pentru companie, marcând începutul unei perioade de expansiune și consolidare continuă.

Schimbarea numelui în „DIGI România” este văzută ca un pas natural în evoluția brandului, subliniind angajamentul său de a rămâne relevant și competitiv într-o piață în continuă schimbare.

Schimbarea numelui DIGI RCS RDS în „DIGI România” nu este doar o simplă modificare de branding, ci reflectă o strategie bine gândită de consolidare a prezenței și influenței sale pe piață.

Prin această mișcare, compania intenționează să simplifice comunicarea cu clienții săi și să își întărească imaginea de brand, atât pe plan local, cât și internațional. Această schimbare reprezintă un nou capitol în istoria companiei, unul care promite inovație și creștere continuă în domeniul telecomunicațiilor.

Urmărește-ne și pe Google News

Rețele de socializare: Instagram, Facebook și Twitter

MENȚIUNE:

Informaţiile publicate de Vesteazilei.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ.

Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.