in

Apariție nouă pe piața RCA! Noua companie care promite prețuri avantajoase pentru clienți

Piața asigurărilor RCA din România se pregătește să întâmpine un nou jucător: Eazy Asigurări.

Apariție nouă pe piața RCA! Noua companie care promite prețuri avantajoase pentru clienți

Sub controlul lui Sacha Dragic, cunoscut pentru conducerea unei mari companii de pariuri sportive, Eazy Asigurări promite să aducă pe piață polițe RCA la prețuri accesibile.

Lansarea este programată pentru începutul anului, cel mai târziu în februarie.

Eazy Asigurări vine cu promisiunea unor polițe RCA mai accesibile pentru șoferii români. Această mișcare este deosebit de relevantă în contextul recentelor falimente ale City Insurance și Euroins, care au lăsat piața într-o stare de haos și neîncredere.

Eazy Asigurări, condusă de Sacha Dragic și soția sa, intenționează să-și comercializeze produsele exclusiv online, acesta fiind un factor cheie în practicarea unor prețuri competitive.

Transformări pe Piața RCA

Acest nou asigurător nu doar că promite prețuri mai bune, dar și o abordare modernă a vânzării și administrării polițelor. Eazy Asigurări a obținut licența de funcționare acum cinci luni și se află în procesul de rezolvare a unor probleme birocratice.

Mai mult, compania a reușit să obțină acoperirea de la Munich Re și Swiss Re, două dintre cele mai mari societăți de reasigurare din lume, deși acordurile finale sunt încă în așteptare.

De interes este și faptul că Eazy Asigurări a devenit membru al Biroului Asigurătorilor Auto din România (BAAR), un pas esențial pentru a opera pe piața românească.

Eazy Asigurări intenționează să își comercializeze produsele prin intermediul platformelor online precum Emag, Pago, Olx, Autovit și Econom.ro. De asemenea, firma va colabora extensiv cu grupul Autonom pentru externalizarea vânzărilor de asigurări și administrarea dosarelor de daună. Această colaborare strategică permite Eazy să devină prima firmă din România care gestionează dosarele de daună exclusiv online.

Interesant este faptul că grupul Autonom are parteneriate și cu alte companii importante din piață, cum ar fi Hellas Direct, Transilvania Insurance Broker și Millenium Insurance Broker, ultimii fiind singurii intermediari asigurători listati la BVB.

Noua companie și-a stabilit ca țintă vânzarea a aproximativ 20.000 de polițe pe lună. Acest obiectiv, considerat moderat, ar putea poziționa Eazy Asigurări ca un jucător important pe piață, cu o cotă de 2-3% într-un an. Abordarea exclusiv online este văzută ca o oportunitate majoră, reducând costurile de distribuție și oferind prețuri mai avantajoase pentru șoferi.

Urmărește-ne și pe Google News

Rețele de socializare: Instagram, Facebook și Twitter

MENȚIUNE:

Informaţiile publicate de Vesteazilei.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ.

Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.