Retailerul german şi-a extins recent strategia de fidelizare printr-o nouă campanie intitulată Roata cu Surprize, oferind clienţilor şansa de a câştiga cupoane şi chiar sume considerabile de bani la fiecare vizită.
Roata cu Surprize: Cum funcţionează și ce poţi câştiga
Roata cu Surprize este o iniţiativă menite să atragă şi să recompenseze clienţii fideli ai lanţului de supermarketuri Lidl. Campania este simplă şi interactivă: clienţii care fac cumpărături şi folosesc aplicaţia Lidl Plus pot accesa roata virtuală şi pot câştiga premii instantanee. Cu fiecare cumpărătură de peste 60 de lei, aceştia primesc o şansă de a învârti roata.
Premiile oferite variază în funcţie de norocul fiecărui participant, dar cele mai dorite sunt cupoanele valorice, unele dintre ele ajungând la sume impresionante de 500 de lei. Această valoare poate reprezenta costul integral al unui coş de cumpărături, oferind clienţilor o oportunitate excelentă de a-şi reduce cheltuielile zilnice.
Cine poate beneficia?
Pentru a participa la campania Roata cu Surprize, clienţii trebuie să aibă instalată aplicaţia Lidl Plus şi să scaneze cardul digital la fiecare cumpărătură efectuată. Acest lucru nu doar că le permite să acceseze roata pentru premii, dar le oferă şi acces la oferte exclusive.
Iată cum funcţionează procesul:
- Cumpărături de peste 60 de lei = o şansă de a învârti roata.
- Scanarea cardului digital Lidl Plus la fiecare vizită.
- Premii instantaneu în aplicaţie şi posibilitatea de a beneficia de reduceri înscrise pe cupoane.
Potrivit comunicărilor oficiale ale Lidl: „Nu rata şansa de a câştiga cupoane şi reduceri semnificative prin promovarea Roata cu Surprize de la LIDL Romania. Scanează cardul Lidl Plus la fiecare cumpărătură de peste 60 de lei şi bucură-te de beneficiile exclusive oferite.”
Oferte Speciale în Magazine
Pe lângă campania Roata cu Surprize, Lidl a pregătit o gamă largă de oferte speciale pentru clienţii care aleg să-şi facă cumpărăturile aici. Astăzi, 4 noiembrie 2024, puiul grill – un produs preferat de români – este disponibil la doar 1,69 lei pentru 100 de grame, faţă de preţul anterior de 1,99 lei.
De asemenea, alte produse beneficiază de reduceri considerabile:
- Salamul cu înveliş de la Cămara Noastră la 4,49 lei (redus de la 5,99 lei).
- Pasta de tomate Freshona la 3,99 lei, o reducere semnificativă faţă de preţul iniţial de 4,99 lei.
Aceste reduceri sunt valabile în perioada 4-10 noiembrie 2024, fiind o ocazie perfectă pentru clienţi să-şi refacă stocurile de alimente la preţuri avantajoase.
De ce este importantă campania pentru clienţi?
Iniţiativele de acest gen demonstrează angajamentul retailerului de a-şi fideliza clienţii prin beneficii tangibile. Roata cu Surprize nu doar că stimulează vizitele repetate şi utilizarea aplicaţiei Lidl Plus, dar îi răsplăteşte pe cei care aleg să fie parte din ecosistemul Lidl.
Cu o concurenţă acerbă pe piaţa de retail, campaniile care oferă valoare reală pentru clienţi pot face diferenţa între alegerea unui supermarket sau altul. Un premiu de 500 de lei, în contextul actual al costurilor ridicate de trai, reprezintă o oportunitate semnificativă pentru oricine.
Urmărește-ne și pe Google News
Rețele de socializare: Instagram, Facebook și Twitter
MENȚIUNE:
Informaţiile publicate de Vesteazilei.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ.
Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.