in

Xiaomi se aventurează în industria auto cu lansarea modelului electric premium SU7

Gigantul tehnologic Xiaomi, cunoscut pe plan mondial ca fiind al treilea cel mai mare producător de smartphone-uri, își extinde acum orizonturile către o nouă piață: industria auto.


Compania a anunțat lansarea primului său model de mașină electrică premium, Xiaomi SU7, care promite să redefinească normele de mobilitate urbană și să deschidă noi frontiere pentru brand.

Xiaomi Intră pe Piața Auto

Primul pas în această nouă direcție a fost făcut cu prezentarea modelului SU7 la târgul MWC de la Barcelona, un eveniment care a stârnit curiozitate și interes în rândul iubitorilor de tehnologie și automobilism.

Mașina electrică SU7, al cărui preț urmează să fie anunțat pe 28 martie, se încadrează în segmentul premium și promite o experiență de neuitat la volan, cu o autonomie impresionantă de 800 km, precum și performanțe de top, accelerând de la 0 la 100 km/h în doar 2,8 secunde.

Performanțe de Top și Ambiții Mari

Numele modelului, SU7, derivă din „Speed Ultra”, subliniind angajamentul Xiaomi de a oferi vehicule electrice performante. Sedan-ul de cinci locuri poate atinge o viteză maximă de 265 km/h, iar în funcție de versiune, va fi echipat cu baterii produse fie de Contemporary Amperex Technology, fie de BYD.

Construit în Beijing, în colaborare cu BAIC Group, o companie auto deținută de statul chinez, SU7 este rodul unei uzine capabile să producă până la 200.000 de mașini pe an.

Cu o investiție planificată de 10 miliarde de dolari pentru următorii zece ani, CEO-ul Xiaomi și-a exprimat ambiția de a poziționa compania printre top 5 producători auto mondiali. Deși aceasta este o țintă îndrăzneață, planurile și resursele alocate arată clar determinarea companiei de a se implica serios în industria auto.

În 2024, Xiaomi va începe să vândă SU7 în China, prin intermediul a 59 de reprezentanțe. Mai mult, compania are în vedere extinderea pe piețele din Europa și America de Nord începând cu 2025, anticipând că integrarea strânsă între mașinile sale și ecosistemul de dispozitive inteligente Xiaomi va constitui un avantaj major pentru clienți.

Sincronizarea ușoară cu smartphone-urile mărcii și software-ul comun sunt doar câteva dintre facilitățile care ar putea atrage consumatorii către noua ofertă auto a Xiaomi.

Urmărește-ne și pe Google News

Rețele de socializare: Instagram, Facebook și Twitter

MENȚIUNE:

Informaţiile publicate de Vesteazilei.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ.

Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.