Compania subliniază că omiterea acestor informații cruciale poate duce la întârzieri, neînregistrarea sau chiar returnarea plăților efectuate.
Orientarea clară a Hidroelectrica se îndreaptă către asigurarea unei înțelegeri complete a procesului de plată de către clienți. În acest sens, compania a detaliat modalitățile de plată disponibile, prezentate atât pe factura de energie electrică cât și pe website-ul oficial, în secțiunea dedicată plăților.
Indiferent de metoda aleasă pentru efectuarea plății, fiecare client este îndemnat să introducă detaliile specifice – contul contract și numărul facturii – pentru a evita orice complicatii în procesul de alocare a plății.
Reprezentanții Hidroelectrica subliniază că plățile care nu respectă aceste instrucțiuni vor suferi de întârzieri sau pot fi chiar respinse. De asemenea, termenul maxim de procesare în sistemul informatic al companiei este de trei zile lucrătoare, un detaliu important pentru clienții care doresc să evite întârzierile în înregistrarea plăților.
Importanța plății la timp
Hidroelectrica aduce în atenție și consecințele neplății facturilor la timp, conform Termenilor și Condițiilor de afaceri cu clienții.
Este esențial ca fiecare factură să fie achitată în termenul de scadență prevăzut în contractul de furnizare, pentru a evita aplicarea dobânzilor penalizatoare. Acestea sunt calculate diferit pentru clienții persoane fizice și persoane juridice, în funcție de rata dobânzii de referință a BNR plus un procentaj suplimentar, aplicabil pentru fiecare zi de întârziere.
Urmărește-ne și pe Google News
Rețele de socializare: Instagram, Facebook și Twitter
MENȚIUNE:
Informaţiile publicate de Vesteazilei.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ.
Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.