Netflix a înregistrat un succes răsunător cu lansarea filmului „Super Mario Bros Movie”.
Acesta a adunat impresionante 14 milioane de vizualizări în doar o săptămână de la debutul său pe platformă. Eroul principal al filmului, instalatorul Mario, a captivat audiența, plasându-se pe locul doi în topul încasărilor, imediat după filmul „Barbie”. Disponibil pe Netflix din 3 decembrie, filmul a reușit să strângă o audiență semnificativă.
Filmul, care își are rădăcinile în celebrul joc video din anii ’80 – ’90, a reînviat nostalgia pentru generațiile care au crescut cu personajul Mario. De la apariția sa în 1981, Mario a devenit un simbol iconic în lumea jocurilor video, atras numeroși fani și inspirând ore întregi de distracție și aventură.
Acum, prin intermediul Netflix, acest personaj legendar este readus în atenția publicului într-o manieră nouă, printr-un film de animație produs de Illumination Entertainment. Deși a devenit filmul cu cele mai mari încasări bazat pe o franciză de jocuri video, producătorii (Nintendo, Universal Pictures și Illumination) nu au confirmat încă o continuare.
THE SUPER MARIO BROS. MOVIE IS NOW ON NETFLIX pic.twitter.com/tTnRGzvAON
— Netflix (@netflix) December 3, 2023
Aventuri epice și comedie dinamică
Filmul „Super Mario Bros Movie” îi plasează pe frații Mario și Luigi, instalatori din Brooklyn, în centrul unei aventuri pline de peripeții și umor. Scenariul îi conduce pe eroii săi prin Regatul Ciupercilor, combinând elemente clasice ale jocurilor video cu o poveste originală.
Chris Pratt și Charles Day împrumută vocile personajelor Mario și Luigi, contribuind la o experiență captivantă.
Anticipat cu entuziasm de fani, filmul „Super Mario Bros Movie” a reușit să îndeplinească așteptările publicului cu o distribuție de actori remarcabili și o animație de înaltă calitate. Oferind o combinație irezistibilă de umor, acțiune și nostalgia jocurilor video, filmul s-a dovedit a fi o călătorie distractivă și memorabilă pentru spectatorii de toate vârstele.
Urmărește-ne și pe Google News
Rețele de socializare: Instagram, Facebook și Twitter
MENȚIUNE:
Informaţiile publicate de Vesteazilei.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ.
Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.