in

Panică la bord! Aterizare de urgență pe Otopeni după comportamentul agresiv al unui pasager

Un incident îngrijorător a avut loc miercuri dimineață pe aeroportul Otopeni, când o aeronavă Lufthansa a fost nevoită să revină pe pistă la doar 30 de minute de la decolare.

Panică la bord! Aterizare de urgență pe Otopeni după comportamentul agresiv al unui pasager

Motivul? Un pasager a devenit agresiv și a început să amenințe restul persoanelor aflate la bord.

Cursa LH1655 a companiei Lufthansa, cu destinația München, a decolat de pe Aeroportul Internațional Henri Coandă la ora 06:00. Nimic nu prevestea situația care urma să se desfășoare în următoarele minute. Un bărbat s-a ridicat brusc de pe scaunul său și a alergat spre cabina piloților.

„10, 10 am adevărul, voi nu știți ce am făcut eu”, ar fi strigat pasagerul, potrivit martorilor. Acesta a continuat să emită diverse afirmații bizare și să dea impresia că ar putea pune în pericol siguranța zborului. Deși nu a forțat efectiv ușa cabinei piloților, simpla intenție de a se apropia de această zonă sensibilă a creat panică în rândul pasagerilor.

Panica de la bord și reacția echipajului

În timpul evenimentelor, atmosfera din avion s-a tensionat rapid. Mai mulți pasageri au crezut că bărbatul va încerca să forțeze intrarea în cabina piloților, ceea ce a amplificat teama generală. Totuși, acesta s-a întors la locul său, dar nu a încetat să strige fraze incoerente, cum ar fi „ne relaxăm, toată lumea capul jos, mâinile pe genunchi”.

Personalul de bord a reacționat cu profesionalism, gestionând situația fără violență. Conform protocolului pentru incidente de securitate, stewardesele au informat imediat pilotul despre comportamentul periculos al pasagerului. Decizia de a efectua o aterizare de urgență a fost luată fără înzăbovire.

La ora 06:31, aeronava a revenit pe pista aeroportului Otopeni, iar forțele de ordine au fost chemate pentru a interveni.

Te poate interesa: Prețuri scandaloase la biletele de avion! Companiile aeriene au anunțat creșterea tarifelor

Măsuri de securitate și preluarea pasagerului violent

După aterizare, pasagerul agresiv a fost preluat imediat de autorități. Reprezentanții forțelor de ordine urmează să stabilească motivele comportamentului său, precum și dacă acesta reprezenta o amenințare reală pentru siguranța zborului.

Pasagerii rămași la bord au fost debarcați și au primit asistență din partea personalului aeroportuar. De asemenea, compania Lufthansa a oferit suport pentru reprogramarea zborului către München.

Astfel de incidente sunt rare, dar atunci când apar, securitatea aviației civile are proceduri clare pentru a le gestiona. Printre măsurile standard se numără:

  • Decizia rapidă de aterizare forțată;
  • Intervenția forțelor de ordine imediat ce avionul atinge solul;
  • Debarcarea pasagerilor și verificarea siguranței aeronavei;
  • Asistență psihologică pentru pasagerii afectați.

Urmărește-ne și pe Google News

Rețele de socializare: Instagram, Facebook și Twitter

MENȚIUNE:

Informaţiile publicate de Vesteazilei.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ.

Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.